فروش برد الکترونیک در شهر قدس

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


در کاربردهای خاص، است.فاده از PCB‌های سخت انعطاف‌پذیر نسبت به است.فاده از PCB‌های صلب یا PCB‌های انعطاف‌پذیر مزایای زیادی دارد. برای نمونه، بردهای انعطاف‌پذیر سخت، تعداد قطعات کمتری نسبت به بردهای سخت یا بردهای انعطاف‌پذیر سنتی دارند، زیرا سیم‌کشی برای هر دو را می‌توان در یک برد واحد ترکیب کرد. ترکیب بردهای سخت و منعطف در یک برد منعطف سخت، همچنین امکان طراحی ساده‌تر را فراهم می‌کند و اندازه کلی برد و وزن تجهیز را کاهش می‌دهد.

بردهای انعطاف‌پذیر سخت بهترین‌ها هستند و از ترکیب هر دو نوع مهم بردهای PCB ساخته شده‌اند که در بخش‌های قبل آن‌ها را معرفی کردیم. بردهای انعطاف‌پذیر از چند لایه PCB منعطف تشکیل شده‌اند که به تعدادی از لایه‌های PCB سخت متصل شده‌اند.

در این مرحله برد ها اگر نیاز به شستشو داشته باشند با محلول های مجاز که خاصیت خورندگی نداشته باشند با دستگاه Ultrasonic شسته شده و خشک خواهد شد و سپس پس از بازبینی نهایی توسط اپراتور با دستکش های آنتی است.اتیک با نایلون های آنتی است.اتیک بسته بندی خواهد شد.



( فروش ) های دیگر