فروش برد الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


از آنجا که در PCBهای تک لایه/یک‌طرفه مدارها و قطعات مختلف فقط به یک طرف لحیم می‌شوند، طراحی و ساخت آن‌ها آسان است.. این محبوبیت به این معنی است. که می‌توان آن‌ها را با هزینه کم خریداری کرد، مخصوصاً برای سفارشات با حجم بالا. مدل کم‌هزینه و با حجم بالا بدین معنی است. که معمولاً برای کاربردهای مختلفی از جمله ماشین‌حساب، دوربین‌ها، رادیو، تجهیزات است.ریو، درایوهای حالت جامد، چاپگرها و منابع تغذیه است.فاده می‌شوند.

اولین قدمی که باید بعد از خرابی بردهای الکترونیکی برداشت،جداسازی آنها از منبع تغذیه ، پاور یا برق است.. همیشه توجه داشته باشید که سپردن قطعه معیوب به دست تعمیرکاران غیر متخصص و نا آشنا می تواند منجر به غیر قابل تعمیر بودن قطعه شما برای همیشه شود!چرا که یک گام اشتباه در روند تعمیر مساوی است. با خرابی بیشتر!

PCBهای «صلب یا سخت یا غیرمنعطف» (Rigid) از یک ماده بستر جامد (سابستریت جامد) ساخته شده‌اند که از خم شدن برد جلوگیری می‌کند. احتمالاً رایج‌ترین نمونه PCB سخت که دیده‌اید، مادربرد رایانه است.. مادربرد یک PCB چند‌لایه است. که برای تغذیه کامپیوتر طراحی شده است. و به‌طور همزمان امکان برقراری ارتباط بین تمام بخش‌های مختلف رایانه مانند CPU ،GPU و RAM را فراهم می‌کند.



( فروش ) های دیگر