فروش برد الکترونیک در شهرک صنعتی قرچک

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


علاوه بر آن حوزه‌های اصلی است.فاده، PCB‌های آلومینیومی را می‌توان در کاربردهایی که به درجه بالایی از پایداری مکانیکی نیاز دارند یا جایی که PCB ممکن است. در معرض سطوح بالایی از است.رس مکانیکی باشد، به‌کار برد. آن‌ها نسبت به بردهای فایبرگلاس کمتر در معرض انبساط حرارتی هستند، به این معنی که سایر مواد روی برد، مانند فویل مسی و عایق، کمتر ممکن است. پوسته‌پوسته شوند و طول عمر محصول را بیشتر کند.

مونتاژ برد های الکترونیکی از نظر نوع قطعات به دو دسته THDوSMD تقسیم می شود. مونتاژ برد های الکترونیکی به روش THT در اواسط قرن بیست رونق گرفت. قطعات THD با پایه های سوزنی شکلی که دارند درون سوراخ های تعبیه شده در برد های الکترونیکی فرو می روند. برد های الکترونیکی در طراحی THD بصورت دو طرفه می باشد یعنی قطعه از یک طرف برد داخل سوراخ های تعبیه شده روی برد قرار گرفته و از طرف دیگر پایه قطعه روی پدهای تعبیه شده لحیم می شود پس قطعه طرف اول و پد ها طرف دوم قرار میگیرد همین محدودیت باعث می شود، کشیدن Trackها با مشکل مواجه شود. برای رفع این محدودیت برد های دولایه ابداع شد.

در این مرحله نظارت نهایی بر روی برد ها توسط دستگاه AOI صورت گرفته و یک گزارش برای هر برد صادر می شود که در این گزارش مشکلات مونتاژی برد مشخص می شود و در صورت وجود این مشکلات یک تگ قرمز رنگ بر روی قطعه معیوب زده می شود که توسط reworker اصلاح خواهد شد.



( فروش ) های دیگر