مشاوره و اجرا برد الکترونیک در شهرک صنعتی قرچک

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در این چرخه بزرگ الکترونیک این شرکت ‌ها قابلیت ارائه خدماتی مثل خرید قطعات الکترونیکی، خرید برد مدار چاپی و مونتاژ برد های الکترونیکی را به صورت یکجا دارند و تولید کننده می تواند تمام این مراحل را تحت عنوان PCBA یکجا سفارش دهد که به نظر بهترین و کم دردسر ترین راه در مسیر تولید خواهد بود.

در درس اول این آموزش، مفاهیم اساسی و قطعات بنیادی الکترونیک بیان شده است.. درس‌های دوم و سوم درباره دیودها و یکسوسازی، چندبرابرکنندگی و تغییر سیگنال با آن‌هاست. در درس‌های چهارم تا ششم، ترانزیستور، تقویت‌کننده‌های ترانزیستوری یک‌طبقه و چندطبقه معرفی شده‌اند. ترانزیستورهای اثر میدان در درس هفتم مورد بررسی قرار گرفته‌اند. تقویت‌کننده قدرت، تقویت‌کننده تفاضلی و تقویت‌کننده‌های عملیاتی، به ترتیب، موضوعات درس‌های هشتم تا دهم هستند.

بعد از تنظیم کردن دستگاه پرینتر قلع مقداری از خمیر قلع آماده شده را روی است.نسیل ریخته و دستگاه به صورت اتوماتیک است.نسیل را روی PCB قرار می دهد و با فشار مشخص، تیغه های پرینتر، قلع را روی برد قرار می دهد. چون فشار تیغه ها ثابت است. اندازه لایه قرار داده شده بر روی PCB یکنواخت خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر