فروش برد الکترونیک در فیروزکوه

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


یک ساعت قبل از است.فاده از خمیر قلع باید آن را از یخچال خارج کنیم. سپس قوطی قلع را در دستگاه میکسر قرار می دهیم. در میکسر قلع با حرکت چرخشی که در دو جهت انجام می پذیرد قلع و مایع فلکس موجود در آن به خوبی با هم مخلوط می شود. پخش یکنواخت مایع فلکس در خمیر قلع بسیار مهم است..

یکی دیگر از محلول های تمییز کننده برد الکترونیکی مایع آسران P- (درب سفید) است.. یک از سریع ترین روش های شستشوی برد الکترونیکی است.فاده از دستگاه حمام التراسونیک است.. این دستگاه با ایجاد لرزش و موج باعث می شود تا محلول به کل سطح برد و کوچکترین فضا های موجود نفوذ کند و در سریع ترین زمان برد را شستشو دهد. محلول های مورد است.فاده دستگاه التراسونیک انواع مختلفی دارند اما برای شستشوی برد الکترونیکی باید از محلول های قلیایی است.فاده کنیم.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.



( فروش ) های دیگر