مشاوره و اجرا برد الکترونیک در فیروزکوه

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


در درس اول این آموزش، مفاهیم اساسی و قطعات بنیادی الکترونیک بیان شده است.. درس‌های دوم و سوم درباره دیودها و یکسوسازی، چندبرابرکنندگی و تغییر سیگنال با آن‌هاست. در درس‌های چهارم تا ششم، ترانزیستور، تقویت‌کننده‌های ترانزیستوری یک‌طبقه و چندطبقه معرفی شده‌اند. ترانزیستورهای اثر میدان در درس هفتم مورد بررسی قرار گرفته‌اند. تقویت‌کننده قدرت، تقویت‌کننده تفاضلی و تقویت‌کننده‌های عملیاتی، به ترتیب، موضوعات درس‌های هشتم تا دهم هستند.

طراحان می‌توانند با لایه‌های فراوان بردهای مدار چاپی، طرح‌های بسیار ضخیم و پیچیده‌ای بسازند که برای طیف وسیعی از کارهای پیچیده الکتریکی مناسب هستند. کاربردهایی که PCBهای چندلایه در آن‌ها به‌کار می‌روند، عبارتند از سرورهای فایل، ذخیره‌سازی داده‌ها، فناوری GPS، سیستم‌های ماهواره‌ای، تجزیه‌و‌تحلیل آب‌و‌هوا و تجهیزات پزشکی.

PCBهای منعطف را می‌توان در جاهایی که ممکن است. در معرض خطرات زیست‌محیطی باشد نیز است.فاده کرد. در این موارد، این بردها، به‌سادگی، با موادی ساخته می‌شوند که می‌تواند ضدآب، ضدضربه، مقاوم در برابر خوردگی یا مقاوم در برابر روغن‌های با دمای بالا باشد؛ گزینه‌ای که PCBهای سخت سنتی ممکن است. نداشته باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر