فروش برد الکترونیک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


. ترایاک: تریاک در اصل یک المان نیمه‌هادی سه ترمیناله است. که عبور جریان را کنترل می‌کند. تریاک دارای قابلیت هدایت جریان به صورت دوطرفه و قابل کنترل است. و به همین علت به عنوان قطعه‌ای مناسب برای بردهای الکترونیکی صنعتی ای است. که در آن‌ها از جریان متناوب AC برای کاربردهای سوییچینگ است.فاده می‌شود. چرا که ترایاک ها می توانند جریان های بالا را در هر دو سیکل مثبت و منفی جریان AC سوییچ (تعویض) کنند.

برد های الکترونیکی به چند دلیل باید شسته شوند. ابتدا پس از مونتاژ برد الکترونیکی به دلیل ماندن مایه فلاکس و ذرات یونی بر روی برد باید برد الکترونیکی را شستشو دهیم. از طرف دیگر با گذشت زمان و به دلیل واکنش هایی که بین فلزات موجود در برد الکترونیکی و عوامل محیطی رخ می دهد لازم است. تا برای جلو گیری از اختلالات و افت سرعت و کیفیت، برد الکترونیکی را شستشو دهیم.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.



( فروش ) های دیگر