مشاوره و اجرا برد الکترونیک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برخلاف PCBهای صلب که در آن‌ها از مواد غیرمتحرک مانند فایبرگلاس است.فاده می‌شود، بردهای مدار چاپی انعطاف‌پذیر از موادی مانند پلاستیک ساخته شده‌اند که می‌توانند خم شوند و حرکت کنند. مانند PCBهای صلب، PCBهای انعطاف‌پذیر در طرح‌هایی با تک، دو یا چند لایه عرضه می‌شوند. از آنجا که این نوع برد الکترونیکی باید روی مواد انعطاف‌پذیر چاپ شود، PCB انعطاف‌پذیر هزینه ساخت بیشتری دارد.

چرا که اگر انجام این کار به عهده خودشان بود، این فرایند طی مراحلی چون سفارش PCB ، خرید قطعات الکترونیکی ( که پیچیدگی هایی نظیر کمبود موجودی قطعات الکترونیکی در بازار داخلی، قطعات الکترونیک با کیفیت، یافتن تامین کننده معتبر را در بر دارد) و سپس مونتاژ قطعات الکترونیکی انجام می شود و نهایتا پس از این مراحل تست الکتریکال برد مونتاژ شده صورت میگیرد که قطعا در آن ها ضایعات نیز وجود خواهد داشت. این در حالی است. که اگر تمامی این مراحل را طی  یک سفارش PCBA برون سپاری کنند ، بدون نگرانی از این مراحل میتوانند برد مونتاژ شده و آماده خود را تحویل بگیرند.

شاید بتوان گفت که PCBهای صلب بیشترین تعداد PCBهای تولیدشده را تشکیل می‌دهند. این PCB‌ها در هر جایی که نیاز است. خود PCB به یک شکل تنظیم شود و تا پایان عمر دستگاه به همین شکل باقی بماند به‌کار می‌روند. PCBهای سخت می‌توانند هر تعداد لایه داشته باشند، از یک PCB تک‌لایه ساده تا یک PCB چند‌لایه مانند هشت‌لایه یا ده‌لایه. همه PCBهای سخت ساختارهای تک‌لایه، دولایه یا چندلایه دارند، بنابراین کاربرد همه آن‌ها یکسان است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر