مشاوره و اجرا برد الکترونیک در پردیس

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


PCBهای انعطاف‌پذیر مزایای زیادی نسبت به PCB‌های صلب دارند. برجسته‌ترین این مزیت‌ها انعطاف‌پذیری آن‌هاست. این بدان معنی است. که می‌توان آن‌ها را روی لبه‌ها تا کرد و در گوشه‌ها خم کرد. انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه و وزن شود، زیرا می‌توان از یک PCB منعطف برای پوشش نواحی‌ای است.فاده کرد که می‌تواند منجر به هزینه برای چندین PCB سخت شود.

علاوه بر آن حوزه‌های اصلی است.فاده، PCB‌های آلومینیومی را می‌توان در کاربردهایی که به درجه بالایی از پایداری مکانیکی نیاز دارند یا جایی که PCB ممکن است. در معرض سطوح بالایی از است.رس مکانیکی باشد، به‌کار برد. آن‌ها نسبت به بردهای فایبرگلاس کمتر در معرض انبساط حرارتی هستند، به این معنی که سایر مواد روی برد، مانند فویل مسی و عایق، کمتر ممکن است. پوسته‌پوسته شوند و طول عمر محصول را بیشتر کند.

IGBT . آی جی بی تی : برای است.فاده ی همزمان از مزیت های ترانزیستور های BJT و MOSFET، ترانزیستورهای IGBT معرفی شدند. آی جی بی تی ها برای بسیاری از بردهای الکترونیکی صنعتی کاربرد دارند. از جمله در بردهای PWM (مدولاسیون پهنای باند)، سروو موتورها و موتورهای سه فازی که به رنج کنترل دینامیکی بالا و نویز کم نیاز دارند و همچنین بردهای UPS و سایر بردهای قدرتی که به سوییچینگ بالا احتیاج دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر