فروش برد الکترونیک در پیشوا

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


همه این مزایا باعث می‌شود که PCB آلومینیومی انتخابی عالی برای کاربردهایی باشد که نیاز به خروجی‌های توان بالا در تحمل‌های بسیار کم دارند، از جمله چراغ‌های راهنمایی، روشنایی خودرو، منابع تغذیه، کنترل‌کننده‌های موتور و مدارهای با جریان بالا.

در کاربردهای خاص، است.فاده از PCB‌های سخت انعطاف‌پذیر نسبت به است.فاده از PCB‌های صلب یا PCB‌های انعطاف‌پذیر مزایای زیادی دارد. برای نمونه، بردهای انعطاف‌پذیر سخت، تعداد قطعات کمتری نسبت به بردهای سخت یا بردهای انعطاف‌پذیر سنتی دارند، زیرا سیم‌کشی برای هر دو را می‌توان در یک برد واحد ترکیب کرد. ترکیب بردهای سخت و منعطف در یک برد منعطف سخت، همچنین امکان طراحی ساده‌تر را فراهم می‌کند و اندازه کلی برد و وزن تجهیز را کاهش می‌دهد.

PCBهای منعطف را می‌توان در جاهایی که ممکن است. در معرض خطرات زیست‌محیطی باشد نیز است.فاده کرد. در این موارد، این بردها، به‌سادگی، با موادی ساخته می‌شوند که می‌تواند ضدآب، ضدضربه، مقاوم در برابر خوردگی یا مقاوم در برابر روغن‌های با دمای بالا باشد؛ گزینه‌ای که PCBهای سخت سنتی ممکن است. نداشته باشند.



( فروش ) های دیگر