مشاوره و اجرا برد الکترونیک در پیشوا

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.

علاوه بر آن حوزه‌های اصلی است.فاده، PCB‌های آلومینیومی را می‌توان در کاربردهایی که به درجه بالایی از پایداری مکانیکی نیاز دارند یا جایی که PCB ممکن است. در معرض سطوح بالایی از است.رس مکانیکی باشد، به‌کار برد. آن‌ها نسبت به بردهای فایبرگلاس کمتر در معرض انبساط حرارتی هستند، به این معنی که سایر مواد روی برد، مانند فویل مسی و عایق، کمتر ممکن است. پوسته‌پوسته شوند و طول عمر محصول را بیشتر کند.

. ترانزیستورهای قدرت ماسفت: ماسفت ها ترانزیستورهای اثر میدان با گیتِ عایق شده هستند. ماسفت های قدرت نوعی از ترانزیستورهای ماسفت می باشند که برای مدیریت توان و ولتاژ بالا مورد است.فاده قرار می گیرند و به عبارت دیگر سرعت سوییچینگ بالایی دارند. در عین حال عملکرد کلی آن ها مانند ترانزیستورهای ماسفت متداول است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر