مشاوره و اجرا برد الکترونیک در چهاردانگه

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


بردهای آلومینیومی تقریباً به همان روشی طراحی شده‌اند که بردهای مشابه آن‌ها با ورقه مسی. با این حال، به جای فایبرگلاس معمولی که در اغلب انواع بردهای PCB است.فاده می‌شود، برد مدار آلومینیومی از برد زیرلایه آلومینیومی یا مسی بهره می‌برد.

PCBهای «صلب یا سخت یا غیرمنعطف» (Rigid) از یک ماده بستر جامد (سابستریت جامد) ساخته شده‌اند که از خم شدن برد جلوگیری می‌کند. احتمالاً رایج‌ترین نمونه PCB سخت که دیده‌اید، مادربرد رایانه است.. مادربرد یک PCB چند‌لایه است. که برای تغذیه کامپیوتر طراحی شده است. و به‌طور همزمان امکان برقراری ارتباط بین تمام بخش‌های مختلف رایانه مانند CPU ،GPU و RAM را فراهم می‌کند.

PCBهای دوطرفه معمولاً در مواردی به‌کار می‌روند که به سطح متوسطی از پیچیدگی مدار نیاز است.، مانند کنترل‌‌کننده‌های صنعتی، منابع تغذیه، ابزار دقیق، سیستم‌های HVAC، روشنایی LED، داشبورد خودرو، تقویت‌کننده‌ها و ماشین‌های فروش.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر