مشاوره و اجرا برق خورشیدی در اسلامشهر

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


مشابه تاسیسات تولیدی ، عملیات کشاورزی مانند مرغداری ها و گاوداری های لبنی از برق زیادی است.فاده می کنند و دارای فضای بزرگ سقف ایده آل برای سیستم پنل خورشیدی هستند. به عنوان مثال یک پرورشگاه مرغ معمولاً به دما و تهویه مطابق نیاز دارد که با کمک فن های برقی در اندازه های صنعتی نگهداری می شود. اگر یک تاسیسات کشاورزی دارای سیستم خورشیدی سقفی باشد ، آنها می توانند از برق تولید شده توسط شرکت برق برای تمیز کردن انرژی تولید شده در محل است.فاده کنند. این تغییر باعث صرفه جویی بسیاری از منابع مالی آنها خواهد شد

نسل های جدید علاقه ویژه ای به خرید از شرکت های سبز و پایدار دارند. با افزایش سن و تبدیل شدن به بخش عمده ای از جمعیت خرید ، شما می خواهید است.راتژی های بازاریابی ایجاد کنید که مورد علاقه آنها باشد. سبز شدن می تواند راهی عالی برای تقویت روابط عمومی مورد نیاز باشد و می تواند تفاوت بین مشتری برای انتخاب شغل شما یا رقبا باشد.

یک سیستم خورشیدی تقریبا نیاز به هیچ نوع نگهداری و تعمیراتی ندارد و تنها نیازمند سرویس های دوره ای می باشد هر سال یکبار سیستم خورشیدی بایستی تست شود تا اطمینان حاصل کنیم برفک وجود ندارد و به همراه آن ph مایعی که داخل پنل ها جریان دارد نیز کنترل می شود تا سیستم بتواند بیشترین طول عمر ممکن را داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر