فروش برق خورشیدی در بهارستان

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


مشابه تاسیسات تولیدی ، عملیات کشاورزی مانند مرغداری ها و گاوداری های لبنی از برق زیادی است.فاده می کنند و دارای فضای بزرگ سقف ایده آل برای سیستم پنل خورشیدی هستند. به عنوان مثال یک پرورشگاه مرغ معمولاً به دما و تهویه مطابق نیاز دارد که با کمک فن های برقی در اندازه های صنعتی نگهداری می شود. اگر یک تاسیسات کشاورزی دارای سیستم خورشیدی سقفی باشد ، آنها می توانند از برق تولید شده توسط شرکت برق برای تمیز کردن انرژی تولید شده در محل است.فاده کنند. این تغییر باعث صرفه جویی بسیاری از منابع مالی آنها خواهد شد

این سیستم ها مناسب جهت سرمایه گذاری بوده و با تجهیز واحد های مسکونی,اداری و یا تجاری و صنعتی خود به نیروگاه های خورشیدی میتوانید از انرژی بی پایان خورشیدی برق تولید کرده و آن را بفروش برسانید این نوع از سرمایه گذاری بسیار بدون ریسک بوده و هزینه نگهداری نیز ندارد. مدت قرار داد بسته شده سال میباشد و عمر یک پنل خورشیدی سال میباشد.

برای تشویق مردم به است.فاده از انرژی خورشیدی ، در برخی کشورها ، دولت اعتباراتی را برای کسانی که صفحات خورشیدی پشت بام را نصب می کنند اعم از اهداف مسکونی یا تجاری ارائه می دهد. بیشتر و بیشتر دولت های محلی مشاغل انرژی های تجدیدپذیر را به عنوان راهی برای کمک به اقتصاد سبز شهری ترویج می کنند.



( فروش ) های دیگر