مشاوره و اجرا برق خورشیدی در دماوند

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است


در حالی که انرژی های تجدید پذیر به آب و هوا نیز بستگی دارد ، اما نسبت به سوخت های فسیلی سنتی پایدارتر و به راحتی توزیع می شود. این بدان معناست که اگر یک آسیاب بادی خاموش شود ، بقیه قادر به شل شدن هستند. در بیشتر موارد ، شما با انرژی تجدیدپذیر اختلال در خدمات را تجربه نخواهید کرد. این اجازه می دهد تا تجارت شما باز بماند و به کار خود ادامه دهد. وقتی رقبای شما پایین هستند ، این می تواند تفاوت ایجاد کند.

انتخاب تغییر انرژی تجدیدپذیر در حالی که کاملاً جدید است. می تواند شرکت شما را به عنوان یک تجارت آینده نگر و نوآور معرفی کند. هنگامی که مشاغل دیگر شروع به تغییر تعویض می کنند ، آنها به یاد خواهند آورد که شما یکی از اولین کسانی هستید که این کار را انجام داده اید و همچنان به دنبال ایده های شما در مورد روند هستند.

برای مناطقی که دسترسی به برق ندارند و مصرف برق پایینی دارند از سیستم های برق خورشیدی می توان است.فاده کرد. برای مصارفی مانند کولر و اسپلیت و پمپهای کشاورزی بزرگ و پر مصرف ، برق خورشیدی هزینه بالایی دارد و مقرون به صرفه نمی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر