مشاوره و اجرا برق خورشیدی در دیزین

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


پکیج های برق قابل حمل خورشیدی که مجهز به باتری های لیتیومی میباشند با توجه به وزن کمتر و خروجی با توان بالاتر این امکان رو فراهم کرده اند تا در هرجایی که نیاز به برق هست از مزایای آن به مانند روشنایی,شارژ موبایل و &#; است.فاده کنیم . از عمده ترین مصارف این پکیج ها برای عشایر,کشاورزی,زنبورداری و سفر میباشد

برای پاسخ به این سوال که پنل خورشیدی چیست ، باید گفت پنل های خورشیدی از سلول های کوچک فتوولتاییک تشکیل شده اند. این سل ها به وسیله نور خورشید تحریک شده و جریان الکتریکی تولید می کنند ، مجموع همه این سلول ها جریان الکتریکی قابل توجه ایی را ایجاد می کند که می توان از آن در مصارف گوناگون صنعتی و خانگی اسفاده کرد.

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر