مشاوره و اجرا برق خورشیدی در شهرک صنعتی شمس آباد

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


یک سیستم خورشیدی تقریبا نیاز به هیچ نوع نگهداری و تعمیراتی ندارد و تنها نیازمند سرویس های دوره ای می باشد هر سال یکبار سیستم خورشیدی بایستی تست شود تا اطمینان حاصل کنیم برفک وجود ندارد و به همراه آن ph مایعی که داخل پنل ها جریان دارد نیز کنترل می شود تا سیستم بتواند بیشترین طول عمر ممکن را داشته باشد.

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.

موردی که باید دقت شود توجه به طراحی، میزان توان پنل و ظرفیت باطری در وهله اول و بعد از آن برندهای است.فاده شده و ضمانت نامه‌ها است.. باید واقع بین باشیم که یک سیستم با وات پنل توانایی تولید وات در روز را به هیچ عنوان ندارد.پس باید به خروجی و میزان پنل و باطری دقت کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر