مشاوره و اجرا برق خورشیدی در شهریار

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


این انرژی تجدید پذیر از یک منبع پایان ناپذیر از منابع مانند خورشید می تواند در انواع فرآیندهای صنعتی بسیار موثر است.فاده شود. اگر می خواهید بسته به شرکت های بازرگانی برق و قیمت هایی که آنها تعیین می کنند متوقف شوید ، این امکان را دارید که در پانل های فتوولتائیک سرمایه گذاری کنید تا برق و انرژی حرارتی را تأمین کنید تا بتوانید در تأسیسات صنعتی خود از آب گرم و گرم است.فاده کنید.

این سیستم ها مناسب جهت سرمایه گذاری بوده و با تجهیز واحد های مسکونی,اداری و یا تجاری و صنعتی خود به نیروگاه های خورشیدی میتوانید از انرژی بی پایان خورشیدی برق تولید کرده و آن را بفروش برسانید این نوع از سرمایه گذاری بسیار بدون ریسک بوده و هزینه نگهداری نیز ندارد. مدت قرار داد بسته شده سال میباشد و عمر یک پنل خورشیدی سال میباشد.

انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی در باتری ذخیره میشوند,باتری های خورشیدی تفاوت بسیار زیادی با باتری های خودرویی دارند و این تفاوت در راندمان کاری و عمر این باتری ها به راحتی دیده میشود این باتری عموما از نوع باتری اسیدی خشک با تکنولوژی AGM GEL میباشند یکی از مزیت های این باتری ها نسبت به باتری های خودرو تخلیه کامل میباشد که به DEEP CYCLE معروف میباشند. باتری های لیتیومی نیز از بهترین باتری هایی میباشند که در سیستم خورشیبدی است.فاده میشوند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر