مشاوره و اجرا برق خورشیدی در فیروزکوه

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


پنل خورشیدی منو کریستال پربازده ترین پنل تولید شده می باشد و دلیل بازده بالای آن هم چینش منظم و دقیق تر کریستال های سیلیکون آن ها می باشد ، البته قیمت پنل های مونو کریستال بیشتر می باشند ولی باتوجه به بازده بالای آن ها این مسلئه توجیه اقتصادی پیدا می کند.

پکیج های برق قابل حمل خورشیدی که مجهز به باتری های لیتیومی میباشند با توجه به وزن کمتر و خروجی با توان بالاتر این امکان رو فراهم کرده اند تا در هرجایی که نیاز به برق هست از مزایای آن به مانند روشنایی,شارژ موبایل و &#; است.فاده کنیم . از عمده ترین مصارف این پکیج ها برای عشایر,کشاورزی,زنبورداری و سفر میباشد

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر