مشاوره و اجرا برق خورشیدی در لواسان

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.


از طرف دیگر ، انرژی خورشیدی هیچ آلودگی ایجاد نمی کند. قدرت فراوان خورشید منبع انرژی نامحدودی است. که به لایه ازن آسیب نمی رساند. سیستم های انرژی خورشیدی صنعتی سرمایه گذاری در آینده کره زمین است. که می تواند به حفظ منابع انرژی تجدید ناپذیر و محافظت از محیط زیست کمک کند

این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.

هزینه های برق همیشه در حال افزایش است.. معمولاً قبض برق یک انبار حدود ۵٪ از کل هزینه را نشان می دهد. نرخ تعرفه برای انرژی خورشیدی حدود درصد ارزان تر از برق معمولی است.. انرژی خورشیدی با یک راه حل با هزینه ثابت ، با عمر ۵- سال ، به یک گزینه پایدار و مقرون به صرفه انرژی برای صاحبان مشاغل تبدیل شده است.. این باعث می شود قبض های انرژی شما با هزینه کمتری قابل پیش بینی تر باشد. همچنین ، نگهداری و نظارت بر سیستم های خورشیدی ارزان تر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر