فروش برق خورشیدی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.

مصرف کنندگان می توانند از برنامه برای نظارت بر منظومه شمسی پشت بام خود است.فاده کنند. معمولاً ، برنامه نصب کنندگان پنل های خورشیدی و دارندگان سیستم را قادر می سازد تا جدیدترین داده ها را مشاهده کرده و با است.فاده از تلفن های همراه خود ، نظارت از راه دور را در هر زمان و هر مکان انجام دهند.

پنل خورشیدی تین فیلم ، به عبارتی نسل دوم سلول های خورشیدی می باشند که دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالاتر و بازدهی بیشتری می باشند. از پنل های منعطف بیشتر در ماشین حساب ها ، پاور بانک ها ، کوله پشتی های خورشیدی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر