فروش برق خورشیدی در ورامین

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


به طور کلی ، تأسیسات تولیدی از مقدار زیادی برق است.فاده می کنند و آنها را به عنوان کاندیداهای اصلی سیستم پانل خورشیدی معرفی می کند. عامل دیگر این است. که تولید کنندگان به طور معمول از ساختمان های بزرگ با فضای سقف زیاد است.فاده می کنند ، ایده آل برای سیستم صفحه خورشیدی. است.فاده از انرژی خورشیدی باعث می شود میلیون ها تولید کننده در هزینه های برق صرفه جویی کنند در حالی که در برابر افزایش قیمت انرژی محافظت نمی شوید.

برای مناطقی که دسترسی به برق ندارند و مصرف برق پایینی دارند از سیستم های برق خورشیدی می توان است.فاده کرد. برای مصارفی مانند کولر و اسپلیت و پمپهای کشاورزی بزرگ و پر مصرف ، برق خورشیدی هزینه بالایی دارد و مقرون به صرفه نمی باشد.

پنل های مونو کریستال دارای بازده بالای بین تا درصد بوده و فضای کمتری را نسبت به پنل های پلی کریستال اشغال می کنند و همچنین طول عمر بالاتری را نیز دارا می باشند. البته دارای یک عیب میباشند که با افتادن سایه روی یکی از سلول ها کل پنل از سیستم خارج می شود.



( فروش ) های دیگر