درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکیبازان حرفهای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود میپردازند و شاید شما نتوانید مثل آنها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آنها، آن هم در ارتفاع بالا و شیبهای هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.
استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راههای است.فاده راحتتر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکیبازان حرفهای پیشنهاد میشود. این تورها معمولا سه روزه برگزار میشوند. بهطور کلی انتخاب تور برای خانوادهها و اکیپهای دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفهای و اسکیبازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تلهکابینهای دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.
اخیرا تلویزیون شهری سه بعدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.. پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان میشود. به همین دلیل میتوان با کمک آنها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیطهای نمایشگاهی یا فروشگاهی ایجاد نمود. در این تلویزیونها با تنظیم زاویه نور تصاویر برای چشم چپ و راست انسان، تصاویری سه بعدی و واقعی خلق میشود.
LED . . . LED … . .
برای اینکه تلویزیون شهری روشن شود و تصاویر را نمایش دهد نیاز به یک منبع تغذیه دارد. پاور در تلویزیونها اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است. LEDها دچار سوختگی شوند و قسمتهایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود.
سلام خانم بهلولی، در انتخاب تلویزیون شهری میشه به طور خلاصه به این نکات اشاره کرد : - فضای مورد نظر جهت نصب : ایندور یا اوت دور بودن ماژول مشخص میشه. - فاصله دید صفحه نمایش تا مخاطب : رزولوشن ماژول ها مشخص که چه نوع دات پیچی است.فاده کنید. به طور کلی میشه گفت نوع ماژول بسیار مهمه و قیمت تمام شده یک کار خیلی بهش بستگی داره. لطفا برای مشاوره با کارشناسان ما با شمارهای: تماس بگیرید. موفق باشید.
ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینههای بالای تعویض در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است.. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سالهای اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است.. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است..