سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرکهای اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهههای اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شدهاست.
اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان میشود نمونههایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد میتوان به بوستانها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستانهای شهرقدس بر عهده سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری قدس میباشد.
شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچکتر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفتهاند.
گرمای زیادی که پاور تلویزیون ایجاد میکند باعث میشود تا نیاز به یک خنک کننده قوی داشته باشیم. بسته به شرایط گرمایی محیطی که تلویزیون در آن نصب و نگهداری میشود ممکن است. از فنهای قوی یا حتی کولر گازی برای خنک کردن تلویزیون شهری است.فاده شود.
یک تلویزیون بصورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه خود ایجاد میکند. باید از ابتدای طراحی، به فکر خنکسازی و نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون باشیم. هرچقدر دستگاه شما درجهحرارت کمتری داشته باشد، عمر بالاتر و همچنین ایمنی بیشتری خواهدداشت.
در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضدا آب، با کیفیتهای پیکسلی مختلف قابل مشاهده است.. همچنین تولید صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ، تلویزیونهای منحنی و سهبعدی با قدرت خارقالعاده بهصورت کوتاه مرور میشود.
ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینههای بالای تعویض در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است.. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سالهای اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است.. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است..
اخیرا تلویزیون شهری سه بعدی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.. پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان میشود. به همین دلیل میتوان با کمک آنها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیطهای نمایشگاهی یا فروشگاهی ایجاد نمود. در این تلویزیونها با تنظیم زاویه نور تصاویر برای چشم چپ و راست انسان، تصاویری سه بعدی و واقعی خلق میشود.