شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
نقطه قوت لوسترهای ایرانی کیفیت بسیار بالای آنهاست و نقطه ضعفشان طراحی یکنواخت و قدیمی که البته خیلیها با این نظر موافق نیستند. مدلها و طرحهای زیادی از سوی سازندههای داخلی ارائه میشود که بسیار متنوع و زیباست. ضمن اینکه کارهای ایرانی دارای ضمانت نامه از سه تا هفتسال هستند، ولی اجناس رنگ ولعابدار خارجی بهخصوص چینی هیچ گارانتی ندارد و صاحب اول و آخرش خریدار کمپول است.. مشکل عمده این صنعت مثل بیشتر صنایع تولیدی، رکود و عدم حمایت دستگاههای اجرایی از بخش تولید است..
لوستر یک کالای لوکس و تزیینی است. و خرید آن در هر شرایطی توجیه اقتصادی برای خانوارها ندارد. در حال حاضر علاوه بر رکود با اشباع بازار مواجه هستیم که یک عامل مهم وضعیت نامناسب فعلی رکود ساخت وساز مسکن و آمار پایین ازدواج در کشور است.. وقتی مسکن دچار بحران ساخت و عرضه میشود به نسبت آن خیلی از صنایع هم دچار مشکل میشوند. وقتی کسی خانه نداشته باشد، لوستر به چه دردش میخورد؟ بالا رفتن سن ازدواج و شرایط فعلی سخت اقتصادی، زوجهای جوان را از خریدن وسایلی مثل آینه و شمعدان و وسایل تزیینی منصرف میکند.
سال ازقدمت صنعت لوستر سازی در ایران میگذرد، تلاش تولیدکنندگان این صنعت باعث گردیده که ایران جزو پنج کشور برتر تولید کننده لوستر قرار گیرد. لوستر ایران حاصل ذائقه و هنر ایرانی است. با ظرافت کاری خاص تصاویر بدیع و سرشار از نور و رنگ را به تصویر خواهد کشید.
قبلا همه این کارها را تولیدکنندهها خودشان انجام میدادند، ولی امروزه از پس هزینههای دستمزد و بیمه برنمیآیند. در حال حاضر هر کدام از این کارها بهصورت جداگانه و روزمزدی انجام میشود که این رویه حجم تولید را کم کرده و باعث پایین آمدن کیفیت کالاهای تولیدی شده است.. باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی مردم و نبود قدرت خرید، حجم تولید پایین آمده و هم اینکه بهخاطر کمبود نقدینگی خانوادههای ایرانی، لوستر دیگر یک نیاز اصلی و اساسی در سبد خرید به حساب نمیآید.
تولید لوستر در ایران سابقهای دیرینه دارد و چون این کار، صنعتی بسیار ظریف و حساس است. نیاز به دقت و سلیقه بسیاری دارد، بنابراین میتوان گفت این صنعت در ایران یکی از صنایع موفق بوده و ذوق و سلیقه ایرانی در گسترش و ارتقای آن در کشور موثر بوده است..