به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.
دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..
دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومهای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد.
بسته به شرایط خورندگی و هدایت الکتریکی شرایط زمین، میله ارت را می توان برای دستیابی به حفاظت ارتینگ ایمن، قابل اعتماد و طولانی مدت مشخص کرد. است.حکام مکانیکی میله باید در برابر سایش و تنش متحمل شده هنگام نصب با موتور الکتریکی یا پنوماتیک مقاومت کند. چکش میله ای; سر میله زمین نباید در هنگام راندن “قارچ” یا پخش شود.
در ایران اغلب از میلههایی است.فاده میشود که از نوع دوزه کشی هستند. در این شیوه میله را با اندازه مورد نظر تهیه کرده و سپس آن را با فشار وارد لوله میکنند. در آخر قسمت بالایی میله تیز شده و یک روکش مسی بر روی آن قرار میگیرد. میله ارت هایی که با این شیوه ساخته میشوند، کیفیت مطلوبی ندارند و ممکن است. در کوتاه مدت دچار آسیب بشوند.
میله های ارت نوعی الکترود ارت هستند که در زمین نصب می شوند تا مسیر الکتریکی با مقاومت کم را به زمین یا زمین ارائه دهند. پس از بررسی شرایط خورندگی و هدایت الکتریکی شرایط زمین، میله های زمین را می توان برای دستیابی به حفاظت ارتینگ مطمئن، ایمن و طولانی مدت مشخص کرد. میله های ارت در هر ساختمان مسکونی و تجاری، صنعت برق، صنعت تولید، تجهیزات الکتریکی، کاربردهای توزیع برق و غیره است.فاده می شود. این میله های ارت دارای مقاومت در برابر خوردگی بالا، است.حکام کششی بسیار بالا، قابل گسترش، کم هزینه، طول عمر بالا، آسان برای نصب، .٪ مس خالص باعث می شود که توانایی هدایت بسیار خوب باشد.
در مرحله آخر با است.فاده از یک مکانیزم خاص، آلیاژی بسیار مقاوم از مس و فولاد به ضخامت چند میکرون بر روی مغزی ایجاد میشود. با است.فاده از این شیوه یک میله ارت یکپارچه و جدایی ناپذیر از مس و فولاد به دست میآورید که دارای کیفیت مطلوب با طول عمر بسیار بالایی است..
امروزه با پیشرفت علم روشهای بهتری برای تولید این دسته از میلهها به وجود آمده است.. به طوری که است.فاده از دوزه کشی میله، به طور کامل منسوخ شده است.. یکی از مهمترین شیوهها، قرار دادن اتمهای مس روی مغزی فولاد است.. برای انجام این شیوه باید مغز فولاد را به شیوه اسید شویی اکسید زدایی کنیم. سپس با است.فاده از سیستم چربی گیر، تمامی آلودگیها و چربیها را از روی آن پاک کنیم.