بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…
این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ، فلزی و بسیاری دیگر از زمینهها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سولهها و کارخانهها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آنها پیدا میشود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.
با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمتها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.
نورپردازی محوطه با است.فاده از چراغ و نور های خاص انجام می شود و جلوه خاصی به محوطه پاساژ می دهد. اگر در مجتمع تجاری خود آبنما و فضای سبز داشته باشیم، نورپردازی، جلوه های بسیار شیکی به محیط می دهد و جذابیت و سرزندگی آن را تقویت می کند.
پیشنهاد می کنیم در نورپردازی مرکز تجاری یا محیط های بیرونی آن از نورهای گرم و دلنشین است.فاده کنید. هرچه میزان خیرگی و نور مستقیم کمتر باشد، فضا آرام و دلنواز تر خواهد شد. سعی کنید دید انسان محور را در طراحی خود دخیل کنید. قبل از پیاده سازی طرح ها، خود را جای مشتری و رهگذر بگذارید و ببینید کدام نور زننده و خسته کننده است. و کدام نور خاص می باشد.
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
در ادامه و دومین نقش نور فروشگاهی، برجسته کردن محصولات و جلب توجه کامل مشتری است.. به طور مثال چراغ ویترینی فروشگاه، با روشن کردن کامل ویترین، توجه کامل مشتریان را جلب کرده و اولین قدم در تبدیل یک رهگذر به یک مشتری و وارد شدن او به فروشگاه شماست. در داخل فروشگاه نیز چراغهای مختلف از جمله چراغ ریلی فروشگاهی، چراغ فروشگاهی توکار، چراغهای چند خانه و چراغ خطی، توجه را به محصولات مختلف جلب میکنند و اهمیت آنها را دوچندان میکنند. پس نور فروشگاهی شما باید به گونهای به کار گرفته شود که همه نگاهها را به محصول شما جلب کند.
یک مرکز تجاری یا پاساژ مجموعهای یک دست از ساختمانها و مغازههایی است. که در کنار هم برای انجام امور تجاری ساخته شدهاند. معمولا در مجتمعهای تجاری انواع مختلف مشاغل و اصناف را مشاهده میکنیم. هایپرمارکتهای بزرگ چند طبقه در کنار نمایندگی برندهای مشهور، سینما، رستوران، بانک، باشگاه ورزشی، کتاب فروشی و تعداد زیادی فروشگاههای کوچک که به وسیله راهروها و فضاهای مختلف به یکدیگر متصل شدهاند و یک مجموعه تجاری که اغلب اهداف تفریحی و سرگرمی دارد را نیز تشکیل دادهاند. در ادامه نکات مربوط به نورپردازی تجاری هر کدام از فضاهای ذکر شده را با هم مرور میکنیم.