شناسه ملک : متر باغ متر ویلای دوخواب دارای است.خر چهارفصل آلاچیق و باربکیو محوطه سازی و نورپردازی شده دارای درختان مثمر بر متر شهرکی برق قانونی مشترک کنتور گاز مشترک قانونی آب مصرفی سهمیه آب کشاورزی دارای سند تکبرگ عرصه و اعیان فروش این باغ ویلا در صناملک توسط این کارشناس فروش انجام میشود: صناملک نخستین برند باغ ویلا و املاک صنعتی غرب است.ان تهران ارسال عدد به شماره = ورود به دنیای صناملک ( باغ ویلا و صنعتی )
شناسه ملک : متر باغ متر ویلای دوخواب دارای است.خر چهارفصل آلاچیق و باربکیو محوطه سازی و نورپردازی شده دارای درختان مثمر بر متر شهرکی برق قانونی مشترک کنتور گاز مشترک قانونی آب مصرفی سهمیه آب کشاورزی دارای سند تکبرگ عرصه و اعیان فروش این باغ ویلا در صناملک توسط این کارشناس فروش انجام میشود: صناملک نخستین برند باغ ویلا و املاک صنعتی غرب است.ان تهران ارسال عدد به شماره = ورود به دنیای صناملک ( باغ ویلا و صنعتی )
شهرک صنعتی صفادشت از لحاظ موقعیت مکانی در شهر ملارد و در جاده شهریار قرار دارد. این شهر به علت صنعتی بودنش از موقعیت اقتصادی خوبی برخوردار بوده و دارای کارخانه و کارگاه های صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، بخش برای دامداری، هکتار باغ و هزار هکتار اراضی کشاورزی است.. و به این طریق جوانان بسیاری برای پیدا کردن شغل به این شهرک صنعتی مراجعه می کنند. شهرک صنعتی دهک در جاده ملارد و در حومه شهرک صنعتی صفادشت واقع شده است.. این شهرک یکی از بخش های تازه تاسیس شده است. که به خاطر بهره مند بودن از زیر ساخت های مناسب برای راه اندازی کار های صنعتی یا جهت سرمایه گذاری مناسب است.. شهرک صنعتی دهک از جمله فعال ترین شهرک های منطقه بوده و عمده کارخانه های این شهرک کارخانه صنایع غذایی می باشد..
برای طراحی و روشنایی تجاری نمی توان یک نسخه پیچید. زیرا همین مرکز تجاری دارای اصناف و مشاغل مختلف است. که هر کدام روشنایی و نورپردازی خاص خود را می طلبد. اما مهم است. که هرکدام از آنها به هماهنگ بودن کل مجموعه کمک کنند. فرض کنید در یک مرکز خرید بزرگ هستید. واحد های آن مختص به صنفی مانند سینما، تئاتر، زمین بازی کودکان، شهر کتاب، باشگاه ورزشی، هایپر مارکت و است.. تمام این مشاغل بسته به متراژ و فضایی که در بر گرفته به روشنایی نیاز دارد. در نتیجه باید دقت کنید اهداف نورپردازی مراکز تجاری خود را صحیح پایه گذاری کنید.
نورپردازی صحیح فاکتوری اساسی در جهت موفقیت و جذابیت هر مرکز خریدی محسوب میشود. به طور کلی میتوانیم بگوییم روشنایی مناسب علاوه بر بهرهوری و طول عمر بالا و کاهش هزینههای عملیاتی بایستی توجه مشتریان را به سمتی که باید جلب کند، آنها را در مسیریابی راهنمایی کند و ایمنی لازم را در فضاهای مختلف فضای تجاری تامین کند.
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
نورپردازی پاساژ ها همیشه یکی از عوامل مهم جذب مشتری بوده است.. روانشناسی فروش به ما یادآوری می کند که باید در نورپردازی مجتمع تجاری و نورپردازی فروشگاه ها خلاقیت کافی وجود داشته باشد تا مشتری، متفاوت بودن و خاص بودن مجموعه را درک کند.
همانقدر که نورپردازی فضای داخلی فروشگاه به منظور جلب رضایت مشتری و افزایش فروش اهمیت دارد، نورپردازی ویترین و انتخاب چراغ ویترینی مناسب نیز در جذب رهگذران و ورود آنها به فروشگاه اهمیت دارد. نورپردازی ویترین شما به عنوان اولین صحنه مواجه شدن مشتری با فروشگاه شما، اگر مناسب و صحیح نباشد، کسب و کارتان رونقی که باید را پیدا نمیکند.