هالوژن گچی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Trimless Frame-1
Trimless Frame-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص سقف گچ و رابیتس با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. 

در سالیان اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت چشمگیر در صنعت نور و روشنایی در ایران و جهان بوده‌ایم. پس از اکتشاف برق و اختراع اولین لامپ توسط توماس ادیسون، انسان به اهمیت وجود نور و روشنایی پی برد و پیوسته سعی کرد تا لامپ‌هایی با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تر تولید کند. این روند تا به امروز ادامه داشته و شاهد سرعت پیشرفت در صنعت برق و روشنایی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات صنعت برق و ساختمان که بازدهی بالا و مصرف انرژی کمی دارد، لامپ هالوژن است.. این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی پایین، بازدهی و روشنایی بالا، زیبایی در طراحی و تنوع بالا از لامپ‌های محبوب در صنعت برق و ساختمان بوده و از این رو امروز به بررسی این لامپ‌ها می‌پردازیم.

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای فضای مسکونی (آپارتمان و ویلا)، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. این محصول برای فضاهای با سبک طراحی مدرن بسیار مناسب و کاربردی است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه