هالوژن گچی در چهاردانگه ( فروش )

Trimless Frame-1
Trimless Frame-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص سقف گچ و رابیتس با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، خانه ها، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. 

در سالیان اخیر شاهد تحولات عظیم و پیشرفت چشمگیر در صنعت نور و روشنایی در ایران و جهان بوده‌ایم. پس از اکتشاف برق و اختراع اولین لامپ توسط توماس ادیسون، انسان به اهمیت وجود نور و روشنایی پی برد و پیوسته سعی کرد تا لامپ‌هایی با کیفیت بالاتر و هزینه پایین‌تر تولید کند. این روند تا به امروز ادامه داشته و شاهد سرعت پیشرفت در صنعت برق و روشنایی هستیم. یکی از جدیدترین محصولات صنعت برق و ساختمان که بازدهی بالا و مصرف انرژی کمی دارد، لامپ هالوژن است.. این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی پایین، بازدهی و روشنایی بالا، زیبایی در طراحی و تنوع بالا از لامپ‌های محبوب در صنعت برق و ساختمان بوده و از این رو امروز به بررسی این لامپ‌ها می‌پردازیم.

چراغ سقفی توکار دست ساز گچی زیبا و منحنی، مخصوص انواع سقف های کاذب کناف با سطح تمام شده یک دست و بدون فریم و کادر، مناسب برای فضای مسکونی (آپارتمان و ویلا)، کافه رستوران ها، محیط های اداری و صنعتی، هتل ها، فروشگاه های بزرگ، گالری های هنری و مراکز تفریحی. جنس محصول گچ آلفا تقویت شده با الیاف پلیمری و قابل رنگ است.. علاوه براین اتصالات امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می کنند. این محصول برای فضاهای با سبک طراحی مدرن بسیار مناسب و کاربردی است..



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه