تاحالا به دماوند رفتهاید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیباییهای این منطقه را دیدهاید؟ آبشارها، رودخانهها، دشتها کدام جاذبه دماوند را دوست داشتهاید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد میکنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.
نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نامهای کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کردهاند. در مورد دلیل نامگذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).
ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوهای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاکپشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،
نور فروشگاه، مهمترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه میشود. همچنین دقت داشته باشید برای راهاندازی یک فروشگاه هزینههایی بسیاری میشود و برای دیده شدن این هزینهها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آنها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهمترین نقش را در اینجا ایفا میکند. در این ویدیو نمونه نورپردازیهای با کیفیت فروشگاهی با چراغهای اکووات را مشاهده میکنید.
امروزه با افزایش رقابت داخل بازار محصولات مختلف، پیشرفته شدن و حرفهای شدن فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین افزایش اهمیت تاثیر دکوراسیون فضا بر روانشناسی مشتریان، نورپردازی فروشگاهی و چراغ فروشگاه اهمیتی بسیار زیاد پیدا کرده است. بر اساس آمار محققان، چراغ فروشگاهی با کیفیت میتواند آنقدر در خلق اتمسفر جذاب در فضا تاثیرگذار باشد که میزان فروش شما را چند برابر کند. پس اگر برای توسعه کسب و کار خود، دیده شدن بهتر محصولاتتان و متمایز ساختن فروشگاه، شوروم یا گالری خود به دنبال چراغ فروشگاهی، نور ویترین و یا به صورت کلی نورپردازی فروشگاهی با کیفیت با است.فاده از چراغ ریلی، چراغ توکار سقفی، چراغ خطی و یا چراغ ویترینی هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.
اینکه رهگذران را چطور تحت تاثیر ظاهر و نورپردازی تجاری خود قرار دهید ارتباط مستقیمی با میزان مشتریانی که وارد مجموعه شما میشوند، دارد. نورپردازی حساب شده، تاثیرگذار و زیبا میتواند کنجکاوی مردم را نسبت به آن چه که داخل مرکز تجاری میگذرد جلب کند و آنها را تشویق کند تا از نزدیک نگاهی به فروشگاهها و غرفههای پاساژ بزنند. فرقی نمیکند که مبلمان بفروشید یا تلفن همراه، خوراکی بفروشید یا لباس، نورپردازی مناسب باعث جلب نظر مخاطبین و برانگیختن کنجکاوی آنها میشود. محصولات پیشنهادی زیر میتواند بهترین گزینه برای روشنایی زیبا و جذبکننده محدوده بیرونی یک مرکز تجاری باشد و از نظر امنیت مجتمع در شب نیز مثمر ثمر واقع شود.
شاخص نمود رنگ نشان دهنده این است. که اجسام در زیر نور چراغ های فروشگاهی به رنگ واقعی آن ها در زیر نور خورشید نزدیک باشد. نور خورشید در این مقایسه در نظر گرفته می شود، در نتیجه چراغی را انتخاب نمایید که شاخص نمود آن بیش از باشد.
برای این محصول، هر چراغ نیاز به سیمکشی جداگانه ندارد. یک ریل سرتاسری به دیوار یا محل نصب پیچ شده و سیمکشی میشود که تمامی چراغها برق و انرژی خود را از همان یک سیم دریافت میکنند. باید از دارا بودن روکش برای سیمها جهت جلوگیری از اتصالی مطمئن شوید. هرچند چراغها در یک مسیر نصب میشوند اما ویژگی بارزشان در این است. که قابلتنظیم هستند. مثلاً دو چراغ که درکنارهم نصب شدهاند، یکی میتواند سمت چپ و دیگری سمت راست را نورپردازی کند. لامپها بر روی پایههای قابل چرخش قرار میگیرند. این ویژگی در فروشگاهها، مغازهها، نمایشگاهها و مکانهای کوچک و بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که دیگر نیازی نیست در هر گوشه چراغی جداگانه جهت نورپردازی نصب شود، تنها با تنظیم جهت میتوان نور ایدهآل را بهوجود آورد. شدت نور و خاموش و روشن شدن چراغها با است.فاده از ریموت انجام میشود.