در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله میرود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..
در نزدیکی هتلها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده میشود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت میکند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستورانهای و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا میتوانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب میباشد.
تله سیژها که در واقع صندلیهای ایمنی هستند که از ایستگاههای رفت و برگشت مدیریت میشوند تنها فرقشان با تله کابین از نظر تعداد و نداشتن کابین است.. انواع تله سیژهای پیست اسکی دیزین، «تله سیژ قله» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸ متر و «تله سیژ چمن» با طول متر و ارتفاع ۵ متر است..
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع
نورپردازی نقش مهمی در اثربخشی و تاثیر گذاری در فروشگاه ها دارد. نورپردازی ویترینی مناسب فروشگاه را رو روشن می کند و توجه خریداران را به آن و محصولاتش جلب می کند. از سوی دیگر، نورپردازی نادرست حس زیبایی شناسی را از بین می برد و خریداران را به سمت مخالف سوق میدهد.
روشنایی خطی برای اولین بار در ساختمان ها در حدود دهه در فضاهای صنعتی با است.فاده از لامپ های فلورسنت یا گرد ظاهر شد. با پیشرفت تکنولوژی، این محصولات به طور گسترده ای مورد است.فاده قرار گرفته اند که منجر به است.فاده از نور خطی در بسیاری از کارگاه ها، فضاهای خرده فروشی و تجاری و مصارف خانگی شده است.. روشنایی خطی معمولاً به عنوان لامپ های LED خطی شناخته می شود که نور را در یک منطقه باریکتر از سایر لامپ های گرد یا مربع پخش می کند. آنها بلند هستند و به راحتی در بازار به عنوان چراغ های آویز، چراغ های روکار یا چراغ های توکار در بازار موجود هستند. نورپردازی خطی نیز مانند همه چراغ های LED از نیمه هادی ها برای تبدیل الکتریسیته به نور است.فاده می کند. این باعث می شود که آنها به جای لامپ ، شبیه تراشه های کامپیوتری به نظر برسند. آنها از نظر فن آوری بسیار پیشرفته تر از راه حل های روشنایی سنتی هستند و دارای مزیت بیشتری هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، لامپ های خطی به عنوان چراغ های روکار، آویز یا فرورفته در دسترس هستند. این باعث می شود تقریباً برای همه انواع سقف های تجاری بسیار مناسب باشند. به عنوان مثال می توانید نورپردازی خطی آویز را در فضاهای کاری مدرن یا فضاهای تجاری با سقف بلند انتخاب کنید. چراغ خطی فروشگاهی به دلیل انعطاف پذیری بالا، عملکرد درجه یک و جذابیت زیبایی شناختی بالا در طول زمان به طور فزاینده ای محبوب شده اند. به اولین راه حل روشنایی در بسیاری از زمینه ها، از جمله فروشگاه ها ، محیط های کاری مدرن، موسسات پزشکی و آموزشی و ... تبدیل شده است..
بین این که یک چیزی را فقط بشنوید یا آن را با مدارک و ادله برایتان اثبات کنند، تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به شما گفته میشود تاثیر نورپردازی بر میزان فروش زیاد است.، قبول کردن آن چندان سخت نیست. قطعا برای همه ما روشن است. که عملکرد دو فروشگاه مشابه با نورپردازیهای متفاوت، یکی خوب و دیگری ضعیف، با هم تفاوتهای زیادی خواهند داشت. اما اگر به شما بگوییم تحقیقی علمی ثابت کرده است. که تفاوت نورپردازی فروشگاه موجب اختلاف درصدی در فروش فروشگاه میشود، آنگاه این موضوع برای شما از بحثی بدیهی به واقعیتی علمی میشود که رد کردن آن غیر ممکن است..
چراغ های فروشگاهی دارای انواع گوناگونی هستند که قابلیت این را دارند تا بتوانند فضاسازی لازم را برای جذب مشتری انجام دهند و نقش به سزایی در زیباسازی فضای محیطی داشته باشند. تحقیقات نشان می دهند افرادی که از نور پردازی به صورت است.اندارد در فروشگاه های خود است.فاده کرده اند به نسبت افرادی که به این موضوع اهمیت نداده اند، فروش بهتر و قابل توجهی داشته اند. از جمله ویژگی های این نوع چراغ ها می توان به ظاهر زیبا با رنگ های طبیعی آفتابی و مهتابی، کاهش مصرف انرژی، متمرکز سازی نور، عدم ایجاد حرارت زیاد به نسبت دیگر چراغ ها، کارایی بالا و ... اشاره کرد.