و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.
یکی از بهترین و خاصترین ویژگیهای این منطقه، خیابان کشیهایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمیدهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.
ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع
یک مرکز تجاری یا پاساژ مجموعهای یک دست از ساختمانها و مغازههایی است. که در کنار هم برای انجام امور تجاری ساخته شدهاند. معمولا در مجتمعهای تجاری انواع مختلف مشاغل و اصناف را مشاهده میکنیم. هایپرمارکتهای بزرگ چند طبقه در کنار نمایندگی برندهای مشهور، سینما، رستوران، بانک، باشگاه ورزشی، کتاب فروشی و تعداد زیادی فروشگاههای کوچک که به وسیله راهروها و فضاهای مختلف به یکدیگر متصل شدهاند و یک مجموعه تجاری که اغلب اهداف تفریحی و سرگرمی دارد را نیز تشکیل دادهاند. در ادامه نکات مربوط به نورپردازی تجاری هر کدام از فضاهای ذکر شده را با هم مرور میکنیم.
نور فروشگاه، مهمترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه میشود. همچنین دقت داشته باشید برای راهاندازی یک فروشگاه هزینههایی بسیاری میشود و برای دیده شدن این هزینهها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آنها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهمترین نقش را در اینجا ایفا میکند. در این ویدیو نمونه نورپردازیهای با کیفیت فروشگاهی با چراغهای اکووات را مشاهده میکنید.
جالب است. بدانید که ریلها در این نوع از چراغها بر روی دیوار، سقف و زمین هم قابلیت نصب دارند. نکتهای که در نصب باید به آن دقت داشته باشید این است. که ریلها تحمل وزن لامپهای موردنظرتان را داشته باشند. محل زاویهای که ریلها نصب میشوند، باید بهطوری باشد که دقیقاً نور را در محل دلخواه ارائه دهد و همچنین برق ساختمان باید بهگونهای باشد که بتواند میزان انرژی مورداستفاده برای این محصولات را تامین کند.
چراغ های فروشگاهی دارای انواع گوناگونی هستند که قابلیت این را دارند تا بتوانند فضاسازی لازم را برای جذب مشتری انجام دهند و نقش به سزایی در زیباسازی فضای محیطی داشته باشند. تحقیقات نشان می دهند افرادی که از نور پردازی به صورت است.اندارد در فروشگاه های خود است.فاده کرده اند به نسبت افرادی که به این موضوع اهمیت نداده اند، فروش بهتر و قابل توجهی داشته اند. از جمله ویژگی های این نوع چراغ ها می توان به ظاهر زیبا با رنگ های طبیعی آفتابی و مهتابی، کاهش مصرف انرژی، متمرکز سازی نور، عدم ایجاد حرارت زیاد به نسبت دیگر چراغ ها، کارایی بالا و ... اشاره کرد.