این موضوع باعث میشود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی میتوان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغالزایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..
در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه میباشد.
برخلاف چند نمونه از شهرکهای صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونهای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در
راهروها، راهپلهها، آسانسورها و فضاهای مشاع مثل اطراف آبنماها و محلهای است.راحت از مهمترین موضوعاتی هستند که در هنگام طراحی روشنایی بایستی به آنها توجه کرد. این فضاها به عنوان مسیرهای اتصال مشتریان به فروشگاهها بایستی بالاترین کیفیت ممکن برای روشنایی را به مشتریان ارائه دهند، چرا که اگر غیر از این باشد موجب خستگی و آزردگی آنها میشود. ممکن است. مشتریان مدت زمان زیادی را در مرکز تجاری سپری کنند و برای صرف غذا به کافه یا رستوران مجتمع سری بزنند. فراهم کردن فضایی آرام برای خانوادهها به منظور صرف غذا و است.راحت میتواند چنان تاثیر مثبتی در ذهن آنها بگذارد که درآینده نه برای خرید، بلکه برای صرف غذا به مرکز تجاری شما مجدد سر بزنند. موضوع دیگر است.فاده از نور طبیعی خورشید در فضاهای تفریحی و است.راحت مجتمع است.. پیشنهاد ما به شما است.فاده از نورهای گرم و آرامش بخش با کمترین میزان خیرگی و تابش غیر مستقیم است. تا فضای مطلوب و دقایقی آرام را به مشتریان هدیه بدهید. به کارگیری اصول نورپردازی انسان محور و است.فاده از سنسورها میتواند کیفیت روشنایی محیط را بهبود بخشد.
یکی از نکات مهم که باید در زمان انتخاب انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی حتماً مدنظر داشت این است. که نور بسیار عامل آزار دهنده چشم میتواند باشد مخصوصاً در مکان هایی مانند فروشگاه که مشتریان بسیاری در رفت و آمد هستند و ممکن است. رنگ انواع چراغ فروشگاهی و ویترینی موجب آزار آنها بشود پس حتما در هنگام خرید به رنگ لامپ ها توجه کافی داشته باشید که مهم دیگر در نورپردازی که مورد توجه می باشد و باید در، انتخاب انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی به آنها توجه نمود نوع فروشگاه و ظرفیت فضای آن می باشد به سلامت تصور کنید در یک سوپر مارکت و یا بقالی کوچک که نورپردازی اهمیت چندانی ندارد و نکته مهمی نیست علت آن هم فضای کوچکی است. ، که در امکان وجود دارد و میتواند چراغ های نورپردازی است.فاده کرد این در حالی است. که در مکان هایی که فضای کافی دارند می توان از نورپردازی های بسیار جذاب و مجذوب کننده برای جلب رضایت مشتری خود است.فاده کرد.
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع
شدت نور در یک پارکینگ بایستی حداقل ۵ لوکس نوری باشد و این نور به صورت یکدست در تمام محوطه پارکینگ منتشر شده باشد. در مورد پارکینگهای روباز نیز است.فاده از برجهای نوری که با پروژکتور ال ای دی قدرتمند تجهیز شده باشند، یا چراغهای خیابانی توصیه میشود. در مورد روشنایی انبار نیز باید توجه داشته باشید که چراغهای است.فاده شده در این اماکن بایستی است.انداردهای لازم برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک را داشته باشند. نور بایستی یکدست و کامل تمام فضای انبار را پوشش دهد تا کار حمل و نقل کالاها بدون مشکل پیش رود. است.فاده از سنسورهای حساس به حرکت هم میتواند تا حد زیادی هزینههای شما را کاهش دهد.
چراغ های فروشگاهی علاوه بر تامین نور و روشنایی کافی جهت نمایش بهتر محصولات، باید رنگ محصولات را نیز بدون تغییر نمایش دهند. شاخص نمود رنگ یا در واقع همان CRI فاکتور بسیار مهمی است.، چرا که این موضوع تعیین کننده نمایش رنگ محصولات و کالاها می باشد.