شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.
شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.
یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.
نور فروشگاه، مهمترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه میشود. همچنین دقت داشته باشید برای راهاندازی یک فروشگاه هزینههایی بسیاری میشود و برای دیده شدن این هزینهها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آنها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهمترین نقش را در اینجا ایفا میکند. در این ویدیو نمونه نورپردازیهای با کیفیت فروشگاهی با چراغهای اکووات را مشاهده میکنید.
شدت نور در یک پارکینگ بایستی حداقل ۵ لوکس نوری باشد و این نور به صورت یکدست در تمام محوطه پارکینگ منتشر شده باشد. در مورد پارکینگهای روباز نیز است.فاده از برجهای نوری که با پروژکتور ال ای دی قدرتمند تجهیز شده باشند، یا چراغهای خیابانی توصیه میشود. در مورد روشنایی انبار نیز باید توجه داشته باشید که چراغهای است.فاده شده در این اماکن بایستی است.انداردهای لازم برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک را داشته باشند. نور بایستی یکدست و کامل تمام فضای انبار را پوشش دهد تا کار حمل و نقل کالاها بدون مشکل پیش رود. است.فاده از سنسورهای حساس به حرکت هم میتواند تا حد زیادی هزینههای شما را کاهش دهد.
مجموعه آریانا صنعت داوین بورس تهیه و توزیع انواع مدل های چراغ ویترینی روکار و فروشگاه پخش لامپ ال ای دی ویترینی ارزان قیمت در بازار ایران می باشد که با داشتن تنوع بالا، ارزان ترین قیمت پروژکتور ویترینی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.
در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است. فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا است.فاده از انواع
عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنوارههای تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟