شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر
مجموعه آریانا صنعت داوین به عنوان بورس تهیه و توزیع انواع مدل های چراغ ویترینی روکار و عرضه کننده لامپ ال ای دی ویترینی با بدنه مقاوم می باشد که با داشتن بالاترین تنوع چراغ فروشگاهی، پاسخگوی نیاز همکاران و خریداران گرامی است..
مانیش داتا (Munish Datta)، مدیر اجرایی مجموعه فروشگاههای M&S که به تازگی سیستم روشنایی تمامی فروشگاهها را به چراغهای الایدی تغییر داده معتقد است.، سودآوری این چراغ در بحث افزایش فروش بسیار بیشتر از صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه تعمیراتی است. که پیش از این به عنوان منافع مالی چراغهای الایدی مطرح میشدند، اما کماکان لازم است. تحقیقاتی در رابطه با تاثیر نورپردازی بر میزان فروش به خصوص پیرامون محصولات روشنایی با
عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنوارههای تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟
شما نمیتوانید تنها با بهبود نورپردازی فضای داخلی فروشگاه انتظار داشته باشید که فروشتان تغییر چندانی داشته باشد. است.فاده از روشنایی و نورپردازی متمرکز بر کالاهای مهمتری که تمرکز فروشتان بر روی آنها است. باعث میشود تا حواس مشتریان به آنها جلب شود. نکته مهم در این میان ایجاد کنتراست و تضاد نوری با محیط است.. نورپردازی تاکیدی باعث تمایز بصری یک کالا نسبت به دیگر کالاهای موجود در فروشگاه شما میشود. نور بیشتر بر روی یک کالا به معنای درخشش آن در چشم مشتری است..
در گذشته از لامپ های هالوژن و متال هالاید سرامیکی به منظور نور پردازی و روشنایی بخشیدن به فضای فروشگاهی، موزه ها و سایر مکان های مشابه است.فاده می شد. اما از آن جایی که این لامپ ها انرژی بسیار زیادی را مصرف می کردند، منابع نوری جایگزین آن ها شد و به صورت مداوم است.فاده از آن ها به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد. در خصوص پارامترهای روشنایی و تاثیر آن ها بر رفتار مشتریان در فروشگاه ها تحقیقاتی صورت گرفت، که نشان می دهد چراغ فروشگاهی نقش به سزایی در تصمیم گیری مصرف کنندگان و رفتار آن ها دارد.