فروش برقی ، بادی ، هیدرولیکی در اسلامشهر

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE با تکنولوژی جریان بهینه (Optimized flow technology) کار می کند. این فناوری باعث می شود بهره وری پمپ TQE به حداکثر برسد و و در عین حال تولید گرما و زمان خرابی پمپ را به حداقل می رساند. پمپ انرپک TQE از مبدل حرارتی است.اندارد بهره می برد. پمپ هیدرولیک TQE یک پمپ کم صدا است.. صدای تولیدی این پمپ به کمتر دسی بل است.. همچنین این پمپ برقی یک پمپ کوچک و جمع و جور است. که جابه جایی آن به راحتی انجام می شود.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر