فروش برقی ، بادی ، هیدرولیکی در رودهن

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE با تکنولوژی جریان بهینه (Optimized flow technology) کار می کند. این فناوری باعث می شود بهره وری پمپ TQE به حداکثر برسد و و در عین حال تولید گرما و زمان خرابی پمپ را به حداقل می رساند. پمپ انرپک TQE از مبدل حرارتی است.اندارد بهره می برد. پمپ هیدرولیک TQE یک پمپ کم صدا است.. صدای تولیدی این پمپ به کمتر دسی بل است.. همچنین این پمپ برقی یک پمپ کوچک و جمع و جور است. که جابه جایی آن به راحتی انجام می شود.

اکنون به بررسی مشخصات فنی پمپ می پردازیم. ظرفیت مخزن پمپ و همچنین ظرفیت روغن قابل است.فاده برابر لیتر است.. جریان خروجی پمپ . لیتر بر دقیقه است.. ولتاژ مورد است.فاده برای پمپ ولت است. و به صورت تک فاز می باشد. پمپ هیدرولیک برقی

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر