فروش برقی ، بادی ، هیدرولیکی در فیروزکوه

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.


اکنون به بررسی مشخصات فنی پمپ می پردازیم. ظرفیت مخزن پمپ و همچنین ظرفیت روغن قابل است.فاده برابر لیتر است.. جریان خروجی پمپ . لیتر بر دقیقه است.. ولتاژ مورد است.فاده برای پمپ ولت است. و به صورت تک فاز می باشد. پمپ هیدرولیک برقی

پمپ برقی TQE یک داری یک حفاظ مستحکم و با دوام است. که از پمپ و گیج در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند. این حفاظ دارای یک دسته جهت انجام جابه جایی می باشد. موتو این پمپ برقی به گونه ای طراحی شده که امکان کار مداوم و طولانی مدت را دارا می باشد. پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی و نمی بیند. این پمپ به آچار هیدرولیک وصل می شوند و عملیات باز و بسته کردن را به راحتی می توانید انجام دهید.

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر