فروش برقی ، بادی ، هیدرولیکی در چهاردانگه

Electric, pneumatic, hydraulic-1
Electric, pneumatic, hydraulic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


اکنون به بررسی مشخصات فنی پمپ می پردازیم. ظرفیت مخزن پمپ و همچنین ظرفیت روغن قابل است.فاده برابر لیتر است.. جریان خروجی پمپ . لیتر بر دقیقه است.. ولتاژ مورد است.فاده برای پمپ ولت است. و به صورت تک فاز می باشد. پمپ هیدرولیک برقی

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

پمپ هیدرولیک برقی انرپک مدل TQE یکی از سری محصولات برند محبوب و معتبر انرپک (Enerpac) آمریکا است. که توسط شرکت پترو صنعت تسلا با بهترین قیمت در کشور عرضه می شود. جهت دریافت قیمت و خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر