مشاوره و اجرا برنامه نویسی PLC در شمال تهران

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

همان‌طور که گفته شد، محله های معروف شمال تهران شامل تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت آباد، الهیه، چیذر و دزاشیب می‌شوند. برای انتخاب محله مناسب برای زندگی، باید شرایط خود را در نظر بگیریم و بر اساس بودجه‌ای که داریم اهداف خرید یا اجاره خانه را اولویت‌بندی کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


اکنون برای بار دوم و به منظور توقف (یا بسته شدن درِ اتوبوس) کلید شستی را فشار می‌دهیم. این بار، برق از مسیر شماره عبور می‌کند و به خروجی کمکی $$Q_$$ می‌رسد. با برق‌دار شدن $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. در نتیجه، تیغه بسته $$q_$$ باز شده و مسیر شماره را باز می‌کند. با قطع جریان برق در مسیر شماره ، برق به خروجی $$Q_$$ نمی‌رسد. بنابراین، تیغه‌های متناظر با این خروجی تغییر وضعیت می‌دهند. با دقت در مدار می‌بینید که پس از رها کردن کلید شستی، تیغه‌های باز و بسته به شکل تصویر اول درمی‌آیند و خروجی اصلی، غیرفعال باقی می‌ماند.

از آنجا که امکانات و ظرفیت تولید در سراسر جهان به شدت به PLCها متکی می‌باشد و این فناوری همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، نیاز روز‌ افزون متخصصانی که قادر به توسعه، پشتیبانی و مدیریت این سیستم‌ها هستند، افزایش می‌یابد.

اگر تجربه‌ای در نمودارهای فلوچارتی دارید، این زبان برنامه‌نویسی PLC برای شما آشنا خواهد بود. در این زبان، شما برای دستیابی به نتایج نهایی خود، از دستورات به شکل مرحله‌ای است.فاده می‌کنید. مراحل به عنوان یک عملکرد اصلی در برنامه شما اجرا می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر