فروش برنامه نویسی PLC در شهرک صنعتی قرچک

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


Function Blocks در ابتدا برای ایجاد سیستمی ساخته شده‌اند که می‌توانید بسیاری از کارهای معمول و قابل تکرار مانند شمارنده‌ها، تایمرها، حلقه‌های PID و غیره را تنظیم کنید. شما بلوک‌ها را درون محیط (Network)‌‌ برنامه‌ریزی می‌کنید. (محیط نت‌وورک همان محل برنامه‌نویسی است.) و سپس PLC مرتباً Network‌‌ها را به ترتیب عددی اسکن می‌کند یا توسط اتصالی که بین بلوک‌ها است.، برنامه را‌ اجرا می‌کند.

وقت آن رسیده که به بررسی کلی نرم افزار برنامه‌نویسی محبوب پی ال سی بپردازیم. زبان وجود دارد که همه قسمتی از است.اندارد IEC (کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک) بخش ‌- هستند. بیایید نگاه عمیق تری به همه این زبان‌های برنامه نویسی محبوب PLC بیندازیم.

قطعا تا به حال برای همه ما پیش آمده که بخواهیم دو مقدار را با یکدیگر مقایسه کنیم. این عمل در صنعت در مقیاسهای بزرگ صورت خواهد گرفت. بنابراین پی ال سی بلوک‌هایی را در خود جای داده که می‌توان با کمک آن‌ها مقادیر با مقیاس‌های بزرگ را تنها با وارد کردن آن‌ها و گرفتن پاسخ صحیح در خروجی، مقایسه کرد. برای نمونه میتوان بلوک‌های Greater than و Less than را برای مقایسه بزرگ‌تر و کوچک‌تر بودن دو مولفه نیز معرفی کرد.



( فروش ) های دیگر