فروش برنامه نویسی PLC در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یک پی ال سی در مرکز کنترل، یک کامپیوتر صنعتی با درجه قابلیت اطمینان بالا است. که قادر به اجرای برنامه‌های متفاوت است.. در ابتدا تنظیمات PLC ساده و آسان بود. اما با تغییر نیاز‌های تجارت و آشکار شدن پیچیدگی‌های صنعت، پی ال سی‌ها تکامل یافتند.

همانطور که از اسم این بلوک مشخص است.، برای ما عمل شمارش را انجام می دهند. اما سوال اینجاست که چگونه؟ شمارنده یا کانتر (Counter) در PLC، یک بلوک تابع است. که می‌تواند شمارش را به صورت صعودی یا نزولی تا رسیدن به یک مقدار از پیش تعیین شده، انجام دهد. پس از رسیدن شمارش به این مقدار از پیش تعیین شده (Preset Value) که آن را با PV نشان می‌دهیم، خروجی این بلوک فعال می‌شود. جزئیات بیشتر را میتوانید در پست مخصوص این قسمت مشاهده کنید.

در حل مثال از خروجی‌های کمکی و کمک گرفتیم. در برنامه نویسی PLC به این خروجی‌ها، خروجی مجازی (Flag) گفته می‌شود و آنها را با M نمایش می‌دهند. در واقع، خروجی‌های مجازی، رله‌هایی فرضی هستند که به هیچ خروجی واقعی متصل نیستند ولی بوبین و کنتاکت دارند. تعداد مجاز است.فاده از این خروجی‌ها، در هر نوع PLC متفاوت است. و به کارخانه سازنده و ورژن آن بستگی دارد.



( فروش ) های دیگر