مشاوره و اجرا برنامه نویسی PLC در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در حل مثال از خروجی‌های کمکی و کمک گرفتیم. در برنامه نویسی PLC به این خروجی‌ها، خروجی مجازی (Flag) گفته می‌شود و آنها را با M نمایش می‌دهند. در واقع، خروجی‌های مجازی، رله‌هایی فرضی هستند که به هیچ خروجی واقعی متصل نیستند ولی بوبین و کنتاکت دارند. تعداد مجاز است.فاده از این خروجی‌ها، در هر نوع PLC متفاوت است. و به کارخانه سازنده و ورژن آن بستگی دارد.

اکنون برای بار دوم و به منظور توقف (یا بسته شدن درِ اتوبوس) کلید شستی را فشار می‌دهیم. این بار، برق از مسیر شماره عبور می‌کند و به خروجی کمکی $$Q_$$ می‌رسد. با برق‌دار شدن $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. در نتیجه، تیغه بسته $$q_$$ باز شده و مسیر شماره را باز می‌کند. با قطع جریان برق در مسیر شماره ، برق به خروجی $$Q_$$ نمی‌رسد. بنابراین، تیغه‌های متناظر با این خروجی تغییر وضعیت می‌دهند. با دقت در مدار می‌بینید که پس از رها کردن کلید شستی، تیغه‌های باز و بسته به شکل تصویر اول درمی‌آیند و خروجی اصلی، غیرفعال باقی می‌ماند.

بسیاری از برنامه نویسان PLC با مفاهیم اساسی توضیح داده‌ شده در بالا دست و پنجه نرم می‌کنند. اما اکیداً توصیه می‌شود قبل از اینکه به سراغ سایر مباحث برنامه‌نویسی PLC بروید، بر دستورالعمل‌های مهم هر برند پی ال سی تسلط داشته باشید. بعلاوه؛ اگر هدف شما اشتغال به کار است.، احتمال این وجود دارد که بیشتر کارفرمایان دانش شما را در مورد اصول ابتدایی آزمایش کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر