فروش برنامه نویسی PLC در چهاردانگه

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


اکنون به ادامه حل مثال برمی‌گردیم. با زدن کلید شستی $$I_$$ برق در مسیر شماره جریان پیدا می‌کند. با برق‌دار شدن خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. یعنی تیغه‌های باز $$q_$$ بسته و تیغه‌های بسته $$q_$$ باز می‌شوند. در نتیجه، مسیر ۵ برق‌دار و خروجی $$Q_$$ که خروجی اصلی است.، فعال می‌شود. در مجموع و پیش از رها کردن کلید شستی، مسیرهای شماره ، ، ۵ و بسته و مسیرهای و باز هستند. حال با رها کردن کلید شستی، تمام مسیرهای تا قطع می‌شوند. به دلیل نرسیدن برق به خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن هم تغییر وضعیت می‌دهند تا مسیر شماره ۵ هم قطع شود. در این وضعیت، فقط مسیر شماره بسته است. و خروجی $$Q_$$ فعال باقی می‌ماند. شکل زیر، وضعیت مدار را بعد از یک بار فشردن و سپس رها کردن کلید شستی نشان می‌دهد.

یکی از بلوک‌های ساده و کاربردی در پی ال سی، بلوک عملیات ریاضی ساده روی اعداد صحیح می‌باشد. این عملیات ریاضی شامل جمع، ضرب و تفریق و تقسیم می‌باشند. به عنوان مثال دو ورودی با فرمت integer را دریافت کرده و حاصل جمع آن‌ها را در خروجی به ما می‌دهد.

پس از انجام کامل پیکربندی و شناسایی پی ال سی توسط نرم‌افزار، وارد محیط اصلی برنامه‌نویسی نیز می‌شوید که در این قسمت با Object‌های این محیط مانند کانتکت‌ها، کویل‌ها و نتورک‌ها نیز بحث کرده‌ایم. همچنین بقیه قسمت‌های این محیط و نحوه عملکرد کلی بلوک‌ها را توضیح داده‌ایم. یادگیری است.فاده صحیح از محیط نرم‌افزار و تشخیص object مورد نیاز، برای هر برنامه‌نویس پی ال سی واجب می‌باشد.



( فروش ) های دیگر