فروش بست فیدر در قرچک

Close the feeder-1
Close the feeder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


فروشگاه امواج گستر در سال فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش و تجهیزات مخابراتی آغاز نموده است. و در ادامه به منظور اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت فروش، سایت حاضر را راه اندازی کرده است.. شما می توانید در امواج گستر به انواع کابل های کواکسیال، کانکتورها، فیدرها و تجهیزات جانبی دسترسی پیدا کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

بستهای فیدر در ابعاد و طرحهای متنوع .جهت اطلاعات تکمیلی فایل اتچ را دانلود کنید بست چرخان کابل های رادیویی,بست دو تایی SCF ثابت i/,بست تونلی (بست کابل لیکی),بست دوتایی / شش راهه,بست دوتایی راهه LCF ½,بست دو تایی چرخان i/,بست تکی تسمه گیر ثابت i/,بست تایی i/ lcf سوراخ imm,بست سه راهه تسمه گیر ثابت / اینچ,بست دوراهه تسمه گیر ثابت / اینچ



( فروش ) های دیگر