فروش بست فیدر در لواسان

Close the feeder-1
Close the feeder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.


بستهای فیدر در ابعاد و طرحهای متنوع .جهت اطلاعات تکمیلی فایل اتچ را دانلود کنید بست چرخان کابل های رادیویی,بست دو تایی SCF ثابت i/,بست تونلی (بست کابل لیکی),بست دوتایی / شش راهه,بست دوتایی راهه LCF ½,بست دو تایی چرخان i/,بست تکی تسمه گیر ثابت i/,بست تایی i/ lcf سوراخ imm,بست سه راهه تسمه گیر ثابت / اینچ,بست دوراهه تسمه گیر ثابت / اینچ

فروشگاه امواج گستر در سال فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش و تجهیزات مخابراتی آغاز نموده است. و در ادامه به منظور اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت فروش، سایت حاضر را راه اندازی کرده است.. شما می توانید در امواج گستر به انواع کابل های کواکسیال، کانکتورها، فیدرها و تجهیزات جانبی دسترسی پیدا کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر