فروش بلبرینگ در شهرک صنعتی فیروزکوه

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


بلبرینگ ها قطعات صنعتی بسیار پرکاربردی هستند که با ساختاری فولادی تولید میشوند و برای کاهش اصطکاک گردشی مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ جزو پرکاربردترین قطعات صنعتی می باشد که تقریبا در تمام ماشین آلات صنعتی به منظور کنترل و ساپورت بارهای محوری مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ صنعتی دارای سه بخش اصلی هستند و در واقع از ساچمه به منظور انتقال بار بین دو برینگ یا یاتاقان است.فاده میکنند. با گردش محور متصل به برینگ داخلی در هر جهت ساچمه های داخلی بلبرینگ در جهت مخالف به گردش در می آیند. از آنجا که ساچمه های بلبرینگ صنعتی حرکت گردشی دارند میزان اصطکاک تولید شده بسیار پایین تر از حالتی است. که دو سطح بر روی یکدیگر سایش پیدا می کنند. بسته به جهت گردش و نوع بار شکل های مختلفی از بلبرینگ تولید میشوند که هر یک کاربری ویژه ای دارند. انتخاب بلبرینگ صنعتی مناسب با دستگاه ها معمولا طبق بروشور و کاتالوگ تولید کننده دستگاه ها صورت می پذیرد و امری کاملا مهندسی می باشد. بلبرینگ ها از آنجا که سطح تماس مقطع ساچمه ها با سطوح برینگ بسیار کم و بصورت نقطه ای است. دارای مقاومت باری بسیار کمتری نسبت به دیگر برینگ ها من جمله رولبرینگ هستند.

انواع چرخ های صنعتی، بیمارستانی، فروشگاهی با مارک های Supo - Tente تولید و واردات انواع چرخ های گردان و ثابت صنعتی ترمزدار، چدنی، ورقی، پلی اورتان و دایکاست ترولی حمل غذا، چرخ دستی حمل بار و کپسول ساده و پله رو، سبد فروشگاهی، مخزن زباله، چرخ های زباله ای لوتوس و چرخ های پایه صندلی، انواع کاسه نمد، پکینگ، اورنیگ، وایتون، انواع رولبرینگ، نیدل برینگ،سوزنی،خطی، آماده ارائه کلیه محصولات و خدمات هستیم.

شیار این نوع همانند بلبرینگ یک ردیفه تماس زاویه ای می باشد و فضای محوری کمتری برای نصب را نیاز دارند و حلقه داخلی آن دو تیکه می باشد که امکان است.فاده بیشتر را به وجود می آورد که می تواند بار بیشتری را تحمل کند این نوع بلبرینگ ها برای تحمل بار های خالص محوری یا بار های محوری غالب بر بار های شعاعی در هر دو جهت مناسب می باشند.



( فروش ) های دیگر