فروش بلبرینگ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از این رو هر یک از این بلبرینگ ها بنا به ویژگی های منحصر به فرد در امور خاصی از صنعت کاربرد دارند. با مراجعه به شرکت ما از خرید تمامی اجزا و قطعات صنعتی و تهیه آنها را با قیمتی مناسب و اصالت کالا بهره مند شوید.

پایه دار، فلنجی، چدنی، فولادی می تواند باشد ولی در بار های سنگین، نوع فولادی مناسب تر است.. نوع فولادی دو تیکه بوده و سیستم روانکاری ندارد، از گالوانیزه برای زنگ زدگی است.فاده می شود. نوع چدنی یک نازل برای روانکاری می باشد. از ته گیره برای مهار کردن شافت است.فاده می شود که جنس آن پلاستیکی است.. از نوع چدنی در مواردی که رطوبت و آلودگی زیاد و سرعت دورانی زیاد است. است.فاده می گردد تا روانکاری مجدد بتواند صورت گیرد.

شیار این نوع همانند بلبرینگ یک ردیفه تماس زاویه ای می باشد و فضای محوری کمتری برای نصب را نیاز دارند و حلقه داخلی آن دو تیکه می باشد که امکان است.فاده بیشتر را به وجود می آورد که می تواند بار بیشتری را تحمل کند این نوع بلبرینگ ها برای تحمل بار های خالص محوری یا بار های محوری غالب بر بار های شعاعی در هر دو جهت مناسب می باشند.



( فروش ) های دیگر