برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشینهای سبک و سنگین مورد است.فاده قرار میگیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریفآباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانیتر میباشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار میرسد. علاوه بر مسیرهای جادهای، راهآهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راهآهن تهران مشهد قرار دارد.
سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز میشود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل میشود. ورامین از شمال شرق با شهرستانهای پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخشهای از جوادآباد محدود میگردد. در سالهای اخیر تعداد ویلاها و خانههای اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یکروزه برای سفرهای خود انتخاب میکنند.
سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز میشود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل میشود. ورامین از شمال شرق با شهرستانهای پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخشهای از جوادآباد محدود میگردد. در سالهای اخیر تعداد ویلاها و خانههای اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یکروزه برای سفرهای خود انتخاب میکنند.
چهار ابزار و دستگاه معمول که برای نگه داری قطعهکار است.فاده میشوند عبارتند از: سه نظام، چهار نظام، میلهگیر (به انگلیسی: collet)، صفحه گیره (به انگلیسی: faceplate). سه نظام معمولاً برای نگهداری قطعهکارهای گرد یا با مقطع شش ضلعی است.فاده میشود چرا که قطعهکار بهطور خودکار در مرکز قرار میگیرد. در سه نظامها عدم دقت در چرخش بر روی محور چرخش با محدودیتهایی روبهرو میباشد؛ در مدلهای اخیر CNC، اگر همه شرایط عالی باشد، میتواند این عدم دقت بسیار کم باشد، اما بهطور سنتی معمولاً حداقل ٫-. اینچ (٫۵–٫۵ میلیمتر) است.. از چهار نظام برای نگه داشتن اشکال نامنتظم یا نگه داشتن اجسام گرد یا دارای مقطع شش ضلعی است.فاده میشود. صفحه گیره نیز برای نگه داشتن اجسام غیرعادی و نامنتظم است.فاده میشود. میلهگیرها مانند سه نظام و چهار نظام قطعهکار را بهطور خودکار در مرکز قرار میدهند با عدم دقت کمتر اما هزینه بیشتری هم دارند.
به دلیل محدودیتهای موجود در طراحی که به این دلیل ایجاد شدهاست که در این فرایند قطعه کار ماشین و ابزار را احاطه کردهاست، فرایند بورینگ را از نظر کاهش عمر و است.حکام نگهداری ابزارها، افزایش تمیزی و ظرافت زاویههای ایجاد شده (به دلیل محدود شدن تکیهگاههایی که میتواند به لبه تحت برش متصل و داده شود) و همچنین دشوار بودن بازرسی از سطح نهایی و ایجاد شده (از نظر سایز و اندازه، فرم،
به دلیل عواملی که به تازگی ذکر شد، حفاری در حفرههای عمیق و بورینگ در حفرههای عمیق ذاتاً زمینه کاری چالشبرانگیز هستند که ابزار و تکنیکهای خاصی را میطلبند. با این وجود، فناوریهایی تولید شدهاند که با دقت چشمگیر سوراخهای عمیق ایجاد میکنند. در بیشتر موارد، آنها شامل چندین نقطه برش هستند که از نظر قطری مخالف هستند و نیروهای انحراف آنها یکدیگر را خنثی میکنند. آنها معمولاً شامل تحویل مایعات برشی پمپ شده تحت فشار از طریق ابزار برای دهانه نزدیک لبههای برش هستند. حفاری اسلحه و بورینگ توپ نمونههای کلاسیک این موضوع است.. این تکنیکهای ماشینکاری که برای ساخت بشکههای سلاح گرم و توپخانه است.فاده شدهاست، امروزه کاربرد زیادی در ساخت بسیاری از صنایع دارد. چرخههای متفاوتی برای بورینگ در کنترلهای CNCها موجود است.. این زیرروالهای از پیش برنامهریزی شدهاست که ابزار را از طریق عبورهای پی در پی برش، جمع کردن، پیشبرد، دوباره برش، دوباره جمع شدن، بازگشت به موقعیت اولیه و … حرکت میدهد. این موارد با است.فاده از کدهای G مانند G، G، G، G، G، G نامیده میشوند.
هندسه تولید شده توسط تراشکاری بورینگ معمولاً بر دو نوع است.: سوراخهای مستقیم و سوراخهای مخروطی. در صورت نیاز میتوان به هر شکل سوراخ چندین قطر اضافه کرد. برای تولید سوراخ مخروطی، ممکن است. ابزار با زاویه نسبت به محور چرخش تجهیز و اضافه شود یا هر دوی حرکت ابزاری که اضافه شده و حرکت محوری همزمان باشند. سوراخهای مستقیم و سوراخهای است.وانهای خزینهدار شده با حرکت ابزار به صورت موازی با محور چرخش قطعهکار تولید میشوند.
محدودیتهای بورینگ از نظر دقت هندسی (شکل، موقعیت) و سختی قطعهکار در دهههای اخیر با پیشرفت تکنولوژی ماشینکاری در حال کاهش است.. به عنوان مثال، گریدهای جدید درزهای برش کاربید و سرامیک دقت و کیفیت سطح قابل دستیابی بدون سنگزنی را افزایش داده و دامنه مقادیر سختی قطعهکار را که قابل اجرا هستند، افزایش دادهاند. با این حال، کار با تلورانسهای در حدود تنها چند میکرومتر (چند دهم)، فرآیندهای تولید را مجبور میکند با این واقعیت روبرو شوند که هیچ قطعهکار واقعی در حالت ایدئال نبوده و در حین انجام عملیات سفت و سخت و بیحرکت نیست. هر بار که یک برش، هرچقدر کوچک، برداشته شود، یا تغییر دمای چند صد درجهای، هرچقدر موقتی باشد، اتفاق بیفت، قطعهکار یا بخشی از آن احتمالاً به شکل جدیدی شکل میگیرد، حتی اگر حرکت بسیار کوچک باشد. عواملی از این دست است. که گاهی در بورینگ و تراشکاری مانع تراش است.وانهای داخلی و خارجی میشوند. در نهایت، هر میزان از بیعیب بودن ماشینکاری یا سنگ زنی ممکن است. کافی نباشد چرا که با وجود اینکه قطعه هنگام ساخت در حد تلورانس مد نطر است.، در روزها یا ماههای بعدی از حد تلورانس خارج میشود. هنگامی که مهندسان با چنین موردی روبهرو میشوند، تلاش برای یافتن سایر مواد قطعهکار یا طراحیای متناوب را که از اعتماد زیاد به عدم تحرک ویژگیهای قطعه در مقیاسهای میکرو یا نانو جلوگیری میکند، انجام میدهند.